نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

نویسنده جدید وبلاگ

سلام ...



عاغا من نویسنده جدید وبلاگم ...



خبر از این مهم تر؟!!

نظرات 1 + ارسال نظر
ali 1392/05/06 ساعت 22:41

سلام
داداش ممنون از کمکت من نویسنده کردمت
راستی مدیر می کنم اما...
مطالب از هر نوعی بزار و من تو اسم نویسدگان اسمت رو درج می کنم
کد جدید و خوب و مورد استفاده دیدی به ایمیلم یا نظرات بده بزاریم

سلام ...

خواهش میکنم ...

میتونی بهم بگی چطوری منم از این دعوت نامه ها میتونم بفرستمو از این حرفا؟

راستی من لینکت میکنم توام لینکم کن با نام جالبترین ها ...
mfs-blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد