نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

۱۰ نکته که امنیت زندگی آنلاین شما را افزایش میدهد

همانطور که بارها گفته شده است ، در حال حاضر پرکاربردترین روش تایید هویت شما استفاده از کلمات عبور میباشد . در صورتی که از یک کلمه عبور طولانی و تا حد امکان پیچیده ( نه به شکلی که خودتان هم یادتان برود ) استفاده کنید ، تا حد زیادی امنیت حساب های کاربری خود را افزایش داده اید .

ادامه مطلب ...

دریافت انرژی کامل (راز خوشبختی)


 


 

قانون های ذهنی می گن خوشبختی یعنی رضایت.مهم نیست ...چی داشته باشی یا چقدر، مهم اینه که از همونی که داری راضی هستی یا نه؟!چون یه وقتهایی آدم خیلی چیزها داره اما باز هم احساس خوشبختی نداره! و بر عکسش...پس یه قانون وجود داره، که می گه:
 

میزان خوشبختی = میزان رضایت


حالا این سوال مهم پیش می یاد که چه طوری میشه در کل زندگی احساس رضایت کرد؟

ادامه مطلب ...

انرژی های پاک جایگزینی مناسب برای سوخت های فسیلی

چکیده:
نیاز گسترده انسان به منابع انرژی همواره از مسائل اساسی در زندگی بشر بوده و تلاش برای دستیابی به یک منبع تمام نشدنی انرژی از آرزوهای دیرینه انسان محسوب می شود و او همواره در تصورات خود به دنبال منبع  نیرویی بی پایان بوده که در هر زمان و مکان در دسترس او باشد.

ادامه مطلب ...

شگفتی های دنیای فناوری در نمایشگاه لاس وگاس

 

نمایشگاه تازه های تکنولوژی لاس وگاس که به CES شهرت دارد، فرصتی مغتنم برای فعالان عرصه تکنولوژی و فن آوری است که محصولات و خلاقیت های خود را به نمایش بگذارند.

برای شما که امکان و فرصت رفتن به لاس وگاس و دیدن و لذت بردن از این تکنولوژی ها را ندارید، این گزارش فرصتی مناسب است که در جریان تازه ها قرار بگیرید.

 

1. تلویزیون 55 اینچی OLED HD سامسونگ

این یکی از دو OLED ای است که در نمایشگاه CES برای عموم به نمایش درآمد. این OLED که محصول شرکت سامسونگ است، صفحه نمایش 55 اینچی دارد و ضخامتش از انگشت کوچک ما هم کمتر است.

وضوح تصویری بسیار بالا و رنگ فوق اشباع از ویژگی های دیگر این OLED جذاب و دوست داشتنی است.

 

ادامه مطلب ...

مقایسه سرعت اینترنت در کشورهای جهان

 

سرعت اینترنت کشورتان را می‌دانید؟ آیا فکر می‌کنید امریکا بالاترین سرعت اینترنت را در کل دنیا دارد؟ اشتباه می‌کنید! جدولی که برایتان آورده‌ایم واقعیت‌های جالبی از سرعت‌های اینترنت کل دنیا را نشان می‌دهد. جمهوری کره بالاترین سرعت اینترنت را در جهان دارد که چیزی برابر با Mbps 22.43 است و اینترنت کشور لتونی بعد از کره سریعترین سرعت دانلود برابر با Mbps 19.04 و جزایر آلند مقام سوم اینترنت سریع را در کل دنیا داشته که سرعت آن Mbps 18.82 می‌باشد. متوسط سرعت دانلود اینترنت امریکا کمتر از آن چیزی است که انتظار می‌رود: چیزی در حدود Mbps 7.7 که در رده بیست و هشتم جای می‌گیرد. سرعت آپلود اینترنت در امریکا فقط Mbps 1.46 است. ایران نیز همانطور که در جدول قابل‌مشاهده است، با سرعت دانلودی برابر با Mbps 0.62 در مقام صد و شست و نهم و با سرعت آپلود Mbps 0.20 در مقام صد و شست و پنجم جای می‌گیرد.
 

 

کشور - سرعت دانلود (Mbps)
 

1. جمهوری کره - 22.34
2. لتونی - 19.21
3. جزایر آلند - 18.79
4. ژاپن - 17.74
5. رومانی-   16.74

شما درمورد سرعت اینترنت کشورتان چه فکر می‌کنید؟

ادامه مطلب ...

کِی و چقدر باطری گوشی‌‌ام را شارژ کنم؟!

این دو سه ساله، بارها در وبلاگ‌های فارسی، نوشته‌هایی در پاسخ به همین سؤال خوانده‌ایم. این نوشته‌ها گاهی در تناقض کامل با هم بودند. بعضی‌ها می‌گفتند بهتر است بگذارید باطری تقریبا خالی شود، بعد تا ۱۰۰ درصد شارژش کنید، اما بعضی‌ها هم توصیه می‌کردند که وقتی شارژ به حدود ۴۰ درصد رسید، باطری را شارژ کنید، اما نه تا ۱۰۰ درصد، بلکه تا حدود ۸۰ درصد. کدام یک از این توصیه‌ها درست است؟
 

الان دیگر مدت‌هاست که تقریبا همه گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها از باطری‌های لیتیومی استفاده می‌کنند، سابقا از باطری‌های نیکلی استفاده می‌شد. این باطری‌های قدیمی نیکلی، مشکل آزاردهنده‌ای داشتند، مشکل این بود که اگر این باطری‌ها را به صورت مرتب، وقتی کاملا خالی نشده بودند، شارژ می‌کردید، باطری به تدریجی ظرفیت شارژ خود را از دست می‌داد، اصطلاحا «حافظه‌»اش را از دست می‌داد، به همین خاطر این مشکل را اثر حافظه یا Memory effect می‌نامیدند.

اما در باطری‌های لیتیومی، قضیه متفاوت است و بنابراین برای افزایش عمر باطری‌، توصیه‌های زیر انجام می‌شود:

۱- هر چقدر میزان خالی شدن شارژ باطری کمتر باشد بر میزان عمر باطری افزوده می‌شود: کافی است به جدول زیر نگاه کنید، تا متوجه مسئله بشوید، اگر بگذارید باطری کاملا خالی شود و بعد هر بار تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید، باطری شما عمر بسیار کوتاهی خواهد داشت، اما اگر بگذارید هر بار که کمی خالی می‌شود، شارژ شود، عمر باطری را بسیار افزایش می‌دهید.


 



ادامه مطلب ...

چگونه موادغذایی مختلف را برای مدت طولانی نگهداری کنید ؟

نان
نان را به قطعات منظم برش دهید و در داخل کیسه پلاستیکی قرار داده و در فریزر قرار دهید و در موقع لزوم به مقدار لازم نان را از فریزر خارج کرده و بگذارید 10 دقیقه بماند یا می توانید آن را با حرارت کم گرم نمایید.

ادامه مطلب ...