نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

تست هوش جدید و بسیار جالب


شاید این تست برای شما تکراری باشد , اما ارزش دوباره امتحان کردنش را دارد …..

تست هوش باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط ۵ ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در ۱۰ میشود و میزان آی کیو شما را نشان میدهد (آسانی سوالات شما را گول نزند !!!)

۱- بعضی از ماهها ۳۰ روز دارند بعضی ۳۱ روز چند ماه ۲۹ روز دارد؟

۲- اگر دکتر به شما ۳ قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت ۱ قرص بخور چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟

۳- من ساعت ۸ شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که ۹ صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟

۴- عدد ۳۰ را به نیم تقسیم کنید وعدد ۱۰ را به حاصل آن اضافه کنید چه عددی به دست می آید؟

۵- مزرعه داری ۱۷ گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز ۹ تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟

۶- اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟

۷- فردی خانه ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیک میشود این خرس چه رنگی است؟

۸- اگر ۲ سیب از ۳ سیب بردارین چند سیب دارید؟

۹- حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟

۱۰- اگر اتوبوسی را با ۴۳ مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور ۵ مسافر را پیاده کنید و ۷ مسافر جدید را سوار کنید و در دامغان ۸ مسافر پیاده و ۴ نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از ۱۴ ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟

ارزیابی تست براساس تعداد جوابهای نادرست سطح هوش

۷تا و بیشتر دانش اموز دبستان

۶ تا دانش اموز دبیرستان

۵ تا دانشجو

۲-۳ استاد دانشگاه

۱ مدیران ارشد . . . . .

پاسخ تست ها
۱- تمام ماهها حداقل ۲۹ روز را دارند

۲- یک ساعت (شما یک قرص را در ساعت ۱ و دیگری را درساعت ۱/۵ و بعدی را در ساعت ۲ می خورید)

۳- ساعت کوکی نمیتواند شب و روز را تشخیص دهد پس به اولین ساعت ۹ که برسد زنگ میزند که
ساعت ۹ شب است

۴- حاصل ۷۰ است ( تقسیم بر نیم معادل ضرب در ۲ است)

۵- او ۹ گوسفند خواهد داشت

۶- کبریت

۷- سفید چون خانه ای که هر چهار دیوارش رو به سمت جنوب پنجره داشته باشد باید در نوک قطب جنوب باشد

۸- همان۲ سیب

۹- هیچ( حضرت نوح بود نه حضرت موسی)

۱۰- خوب خودتونید دیگه( نام خودتان)

اس ام اس عید سعید فطر

 

 

اس ام اس عید فطر

 

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد!


ادامه مطلب ...

عید فطر چیست؟

عید فطر بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد

عید فطر

عید فطر روز اول ماه شوال و در پایان ماه رمضان است. عید فطر از مهم‌ترین جشن‌ها و اعیاد مسلمانان است. در کشورهای اسلامی، عید فطر از جمله اعیاد بسیار مهم محسوب می‌شود و معمولاً با تعطیلی رسمی همراه است. در این روز، روزه حرام است و مسلمانان نماز عید برگزار می‌کنند. [۲] پرداخت زکات فطره در این روز بر مسلمانان واجب است. در ایران از سال ۱۳۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان[۱] عید فطر دو روز (روز عید و فردایش) تعطیل است.

ادامه مطلب ...

اینفوگرافی جالب درباره نشستن طولانی

مهم خوندنش به سودته ادمه ی مطلب رو بزن ببین

انسان امروزی بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ می نشیند. این موضوع مشکلاتی را در زندگی روزمره موجب می شود که نیاکان ما تا کنون تجربه نکرده بودند. این اینفوگرافیک حقایقی شگفت آور از آسیب های نشستن‌های طولانی مدت را به ما می‌آموزد.

ادامه مطلب ...

آشنایی با 12 منبع مفید دریافت ویتامین D

 


 

 بدن ما برای دریافت مقادیر کافی ویتامین D باید به اندازه نیازش در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرد. به همین دلیل هر گونه افراط و تفریط در تماس با اشعه فرابنفش خورشیدی می‌تواند موجب بروز سرطان پوست و یا مواجهه با بحران کمبود ویتامین D شود.

 افرادی که بیش از حد از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت می‌کنند، بی‌تردید در معرض خطر کمبود ویتامین D قرار می‌گیرند. دریافت این ویتامین برای بهبود سلامت عمومی بدن و تقویت عضلات، استخوان‌ها، مو و دندان‌ها ضروری و از طریق مصرف مکمل‌ها و برخی از مواد غذایی امکان‌پذیر است.

ادامه مطلب ...

10 فایده هویج برای سلامتی


 

قرص‌های ویتامین A را فراموش کنید. این میوه نارنجی رنگ، ویتامین A مورد نیاز شما را تامین کرده و فواید بیشمار دیگری نیز برای سلامت پوست، پیشگیری از سرطان و مقابله با پیری دارد. اگر می‌خواهید بدانید چطور بیشترین استفاده را از این سبزیجات فوق‌العاده ببرید، با ما همراه باشید.
 

ادامه مطلب ...

ارتباط ظاهر با وضعیت سلامت بدن

آیا ظاهر خوب نشان دهنده سلامت خوب است؟


وضعیت سلامت خوب معمولاً در ظاهر جوان و جذاب نمودار می‌شود. به همین دلیل ممکن است پیری و استرس را برای خطوط چهره، ناخن‌های بدنما یا ریزش موی خود مقصر بدانید، درحالیکه در واقعیت این اشکالات می‌توانند نشان دهنده مشکلات پنهان سلامتی باشند. بیماری همیشه با یک زمزمه شروع می‌شود و بعد به حرف زدن تبدیل می‌شود و اگر توجه نکنید شروع به داد زدن می‌کند و آنوقت است که دیگر مبتلا شده‌اید.

در ادامه ی مطلب به 15 نشانه جسمی که می‌تواند نشاندهنده مشکلی پنهان در زیر پوست بدنتان باشد، اشاره می‌کنیم.


ادامه مطلب ...

مهم ترین نکات در هنگام خریدن طلا

 

بازار طلاهای دست دوم مدت هاست که داغ است؛ تشخیص طلای دست اول و دست دوم شاید تا حدودی مشکل باشد.

نمی توانید انکار کنید که غیر از طلا چیز دیگری بتواند یک خانم را به وجد بیاورد. مهم ترین نکاتی که در خرید طلا برای همسرتان، به دادتان می رسد را اینجا بخوانید.

ادامه مطلب ...

زلزله آذربایجان از نگاه کاریکاتوریست‌ ها

هنرمندان کارتونیست هیچ‌گاه نسبت به رخدادهای مهم سیاسی،‌اجتماعی، اقتصادی و ... بی‌تفاوت نبوده‌اند و از طنز تلخ و گزنده آثارشان در جهت اصلاح امور بهره گرفته‌اند اما همیشه این آثار شکل انتقادی و طنز انتقادی ندارند، گاهی کارتون‌ها مرهمی می‌شوند بر درد مشترک مردم و این بار کارتونیست‌ها با آثارشان با مردم زلزله‌زده اهر ، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی همراه شده‌اند، زلزله‌ای که بیش از 300 هموطن ایرانی را به کام مرگ کشاند و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده است.
  ادامه مطلب ...

19 راهکار موفقیت از زبان پائولو کوئیلو

نویسنده گوگلیست می خوانند چرا که وی طرفدار انتشار نسخه اینترنتی کتاب هایش است و در بین مردم عامه در سراسر جهان شهرت دارد.

وی زندگی و جوانی سختی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر کمتر کسی از اهالی کتاب و رمان هستند که نشناسندش. اگرچه منتقدانی هم دارد که کتاب هایش را فاقد ارزش هنری میدانند. اما بی شک جملات سحر انگیزش با وجود ترجمه های ناقص و غیر حرفه ای بر مخاطب ایرانی اثر کرده و طرفداران زیادی دارد و کتاب هایش جزو پرفروش ترین کتابهای 20 سال اخیر است.

آثار کوئیلو به اعتراف خودش، تحت تاثیر شیوه ی زندگی پر فراز و نشیب او بوده است. در برخی از این آثار، زندگی خود را بیان می کند و در برخی دیگر، تاثیراتی را که از آن زندگی گرفته است.

جملات زیر از کتاب "کیمیاگر" پائولو کوئیلو انتخاب شده اند:
 

ادامه مطلب ...

چیدمان رویایی دفتر کار گوگل در لندن

دفتر مهندسی شرکت گوگل در شهر لندن در ساختمان جدید آغاز به کار کرد. این ساختمان توسط شرکت Penson طراحی و اجرا شده است. این استودیوی معماری تصمیم دارد تا دیگر دفاتر این شرکت در سایر کشورها را نیز طراحی و تغییر دهد. 

توجه به ویژگی های عملکردی و زیبایی شناسی، از اصولی بوده است که گروه طراحی از ابتدای کار به آن توجه ویژه ای داشته است. ساختمان گوگل در لندن شامل بخش اداری، پارک فن اوری، کافی شاپ، استودیوی موسیقی، اتاق بازی کودکان، سالن استراحت، میکرو آشپزخانه ها و اتاق های ویژه کنفرانس و ملاقات می باشد.

تمامی دیوارهای داخلی این ساختمان از تخته های لمینت سفید رنگ تشکیل شده است. در طراحی اتاق ها به مسئله آکوستیک توجه ویژه ای شده است و از متریالی با خصوصیات منحصر به فرد و کیفیتی بالا استفاده شده است.

از دیگر نکات طراحی در این ساختمان، بهره برداری حداکثری از نور روز و همچنین بهره گیری از حداکثر فضا با استفاده از مبلمان مدولار می باشد. تنوع مبلمان ها نیز بسیار زیاد می باشد. در طراحی داخلی این ساختمان از رنگ های سفید، آبی و قرمز به میزان بیشتری استفاده شده است.

راهروها نیز توسط لامپ های LED پوشش داده شده است. در اکثر بخش های این ساختمان، از پارتیشن به منظور جداسازی فضا استفاده شده است.

ادامه مطلب ...

15 درس زندگی که در هیچ مدرسه ای یاد نمی دهند!


 

همگی ما همزمان با تحصیل در مدارس ، درسهایی از زندگی نیز می آموزیم که هردوی آنها مهم است .مشکل اصلی این است که زندگی قبل از ما هم جریان داشته و ما را هم مانند دیگران در مسیرش با خود می برد و این در حالی است که ما تازه در ابتدای یادگیری و کسب معلومات لازم برای زندگی هستیم و تنها امیدواریم که روزی به همه ی جوانب دست پیدا کنیم ، پس بطور منطقی دانش ما همیشه عقب تر از زندگی است.

 

در اینجا به درسهایی از زندگی اشاره کرده ایم که براحتی می توانید از آنها بهره بگیرید :

ادامه مطلب ...

نقاشی های 100 پوندی الاغ هنرمند!

  نقاشی‌های یک الاغ در انگلیس به قیمت بیش از 100 پوند به فروش می‌رسد. 

«پتی‌» نام الاغی انگلیسی است که با دهانش نقاشی می‌کشد و هر یک از این آثارش به قیمتی بیش از 100 پوند خریداری می‌شود.

کار عجیب این حیوان تا جایی برای او شهرت به ارمغان آورده که روزنامه‌های انگلیسی از او با عنوان «پیکاسو» (pic-ass-o) یاد می‌کنند.

به گزارش دیلی میل‌، «پتی» قلم‌مو را با دهانش نگه می‌دارد و با رنگ‌های زنده و متنوع در عرض 10 دقیقه اثری هنری خلق می‌کند.

این حیوان که در مرکز حیواناتی در شهر بریستول زندگی می‌کند، همیشه اشیا را با دهانش بلند می‌کند و همین مطلب تعلیم‌دهنده‌اش را تشویق کرد تا به او نقاشی کردن را بیاموزد.

«ویکی گرین‌اسلید» آموزگاری است که تنها سه هفته وقت صرف کرد تا از «پتی» یک «پیکاسو» در دنیای حیوانات بسازد.

6 ترس عجیب که‌ آدم را از پا در‌می آورد!

فوبیا یک ترس ساده نیست که در یک لحظه بیاید و بعد محو شود، بلکه هراسی ماندگار است که می‌تواند زندگی مبتلایان را مختل کند و آنها را به دردسر بیندازد. این ترس شدید که غیرقابل کنترل هم به‌نظر می‌رسد، چیزی بیش از هراس از یک موقعیت خطرناک است. افرادی که به فوبیا مبتلا هستند، حتی از شنیدن موضوعی که ترسشان را به آنها یادآوری کند وحشت‌زده می‌شوند.

ادامه مطلب ...

7 قانون 2500 ساله برای رسیدن به خوشبختی

چه می‌خواهید؟
یک کار خوب؟
یک رابطه عاشقانه بادوام؟
سفر یک ساله در اقیانوس آرام در کشتی مجلل خودتان؟
یا فقط بهتر کنار آمدن با خودتان؟

شاید یک یا چند مورد از اینها را در زندگی بخواهید. اما ورای همه اینها و خیلی آرزوهای دیگر، همیشه آرزوی رسیدن به خوشبختی وجود دارد.

ادامه مطلب ...

زینب به دادم رس

سلام من پیامی به دستم رسید گفتم تمام و کمال برای 20 نفر کپی کنم و بفرستم

مال من نیست....منم بهش عمل کردم تورو به امام زمان بخونش....دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند شبی حضرت زینب اومد به خوابم آب در گلویم ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم....این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد...مردی اعتقادداشت 20 میلیون به دست آورد..به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد....اگه به حضرت زینب اعتقا داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20روز دیگه منتظر معجزه باش

زشت ترین شخصیت های سینمایی

در دنیای سینما هر نوع شخصیتی که فکرش را بکنید وجود دارد. دزد، راستگو، خشن، صادق، خشمگین، آرام و ... اما فهرست جالبی که سایت Movies در لیست جدید تاپ تن های خودش آن را اعلام کرده، به زشت ترین شخصیت های دنیای سینما برمی گردد.

شخصیت هایی که با تمام کریه بودنشان، در ذهن ها ماندگار شده اند. این شخصیت ها اغلب با گریم به شکلی که شاهدشان هستیم، درآمده اند. در 10 مشهور این شماره با 10 تا از زشت ترین شخصیت های سینما آشنا می شویم.

جالب است بدانید، اغلب زشت ترین شخصیت های دنیای سینما، جزو دوست داشتنی ترین شخصیت هایی هستند که در دنیای سینما خلق شده اند.

احمق ها (The Goonies)


کارگردان: ریچارد دانر
بازیگران: شان استین، جاش برولین، جف کوئن، کوری فلدمن، کری گرین، آن رمزی، جو پانتولیانو، مارتا پلیمپتن و رابرت دیوی
شخصیت مورد نظر: اسلوز

تعدادی از نوجوانان محله ای، گروهی تشکیل داده اند به اسم «احمق ها». آنها دنبال نقشه گنجی هستندن که در جایی پنهان شده است. اسلوز به دلیل معلولیت در زیرزمین خانه ای به غل و زنجیر کشیده شده و کسی از او خبر ندارد تا اینکه پسر غول پیگیری به اسم چانک که یکی از اعضای گروه احمق هاست، او را پیدا می کند و تلاش برای رهایی اش آغاز می شود.

چانک و اسلوز با هم دوست می شوند و به جنگ مشکلات می روند. این 2 نفر از شخصیت های زشتی هستند که در سینما به ایفای نقش پرداخته اند و از قضا جزو دوست داشتنی ترین ها نیز به حساب می آیند.

ادامه مطلب ...

خطاهای دید باور نکردنی!

به نظر شما در تصویر زیر رنگ قسمت بالایی و پایینی چه تفاوتی با هم دارد؟

خوب دقت کنید


رنگ هر دو قسمت یکیست!

برای اطمینان یک بار دیگر به تصویر برگردید و انگشت خود را بر روی خط جداکننده بگذارید و نگاه کنید.

ادامه مطلب ...