نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

روشهای صرفه جویی در مصرف آب

از کلیه قوانین و محدودیتهای حفاظت آب که ممکن است در محل زندگیتان اعمال شوند، آگاه شوید و از آن تبعیت کنید.                      

 

از آب حفاظت کنید، چون زندگی ما به آن وابسته است. هیچگاه به دلیل اینکه فرد دیگر مسئول پرداخت آب بهاء است، آب را هدر ندهید.

 

موقع مسواک زدن شیر آب تصفیه شده را باز نگذارید.    




  ادامه مطلب ...

تست هوش جدید ترین اپدیت

هرکی جواب بده مخه هوش انتزاعی دوستان باهوش لطفا جواب بدن: 9999=4 8888=8 6181=3 1212=0 1991=? با ذکر دلیل جوابو بگین

دل تنگی از...

ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﻏﻢ ﺣﺴﺎﺑﻲ ﻧﻴﺴﺖ ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﻏﺼﻪ ﻛﺎﺭﻱ ﻧﻴﺴﺖ ﺩﻟﻢ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺍﺯ امروز ﺭﻫﺎ ﺳﺎﺯﻡ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻏﻢ ﻭ ﺩﻟﺘﻨﮕﻲ ﻭﺗﺸﻮﻳﺶ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺷﻨﺒﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﺟﺴﻢ ﻭ ﺭﻭﺣﻢ ،ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ ﻫﺎ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﻳﻜﺸﻨﺒﻪ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻡ، ﻗﺮﺍﺭﻱ ﺗﺎﺯﻩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ ﺗﺒﺴﻢ ﻫﺪﻳﻪ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺩﺳﺘﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﻣﻲ ﺑﺨﺸﻨﺪ ﺩﻭﺷﻨﺒﻪ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ، ﻣﻦ ﻋﻬﺪ ﻣﻲ ﺑﻨﺪﻡ ﺑﺮﺍﻳﺶ ﺑﻨﺪﻩ ﺍﻱ ﺑﺎﺷﻢ، ﻫﻤﺎﻥ ﺟﻮﺭﻱ ﻛﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺳﻪ ﺷﻨﺒﻪ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ ﻫﺪﻳﻪ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻛﺮﺩ ﻭ ﻣﻲ ﺑﺨﺸﻢ ﺗﻤﺎﻡ ﺁﻥ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﻣﻦ ﺭﺍ ،ﺳﺨﺖ ﺁﺯﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﺩﺭ ﭼﺎﺭﺷﻨﺒﻪ ﺍﻳﻦ ﻫﻔﺘﻪ ﺯﻳﺒﺎ، ﻛﻪ ﻣﻲ ﺁﻳﺪ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﻫﺎﻳﺶ ﺷﻜﺮ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮔﻔﺖ ﻭ ﺩﺭ ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ ، ﺍﺯ ﺩﻧﻴﺎ ﻭ ﻫﺮ ﭼﻴﺰﻱ ﻛﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺷﺎﺩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺷﺪ ﺑﺎ ﺭﺿﺎﻳﺖ، ﺯﻧﺪﻩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﺳﺨﺎﻭﺕ ،ﻣﻬﺮ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺩ ﺑﺎ ﺳﻌﺎﺩﺕ، ﺑﻬﺮﻩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﺮﺩ'

از آفتابه تا روح یاب؛ اَپ‌ های عجیب ایرانی!

سایت های زیادی برای فروش و ارائه اپلیکیشن های ایرانی یا همان افزونه های اندورید طراحی شده است. در این سایت ها همه چیز درهم است. برخی از این افزونه‌ها در نوع خود متفاوت و جالب هستند!

آفتابه

آفتابه، یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارها است. این برنامه که ابتکار سه دانشجوی رشته‌های فنی است، خیلی سریع به یک بازی پرطرفدار تبدیل و بیش از یک‌ونیم میلیون بار دانلود شد. ایده طراحی این افزونه برگرفته از صفحه غلط‌نامه دهخدا در فضای مجازی است.  طراحان این افزونه درباره اسم متفاوت این برنامه هم استدلال جالبی دارند: «پس زمینه بازی طرح یک خورشید است و آفتابه یعنی این‌که آفتاب هست! عکس آفتابه توی لوگو هم برای فان بودن برنامه بود!» شیوه این بازی به گونه‌ای است که در مرحله از آن باید عبارتی تقریبا بی‌ربط از روی عکس هر مرحله حدس زده شود.

درتوضیحات این برنامه آمده است: «با خرید سکه می‌توانید در مراحل راهنمایی بگیرید و راحت‌تر بازی کنید. همچنین با خرید سکه‌ درون بازی از سه دانشجوی پر انگیزه‌ی تازه‌کار حمایت می‌کنید.»

گرچه دانلود این افزونه ابتدا رایگان بوده و هیچ منفعتی برای سازندگان آن نداشته است؛ با گسترش سریع آن و درواقع خریداری شدن سکه‌های بیشتر، اوضاع این دانشجویان هم کم کم بهتر شد!

عجیب‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید ایرانی
 
ادامه مطلب ...

مغز چگونه اطلاعات را به یاد می آورد؟

عطر و طعم ترشی های مادرم را هرگز از یاد نمی برم!» «لالایی های پدرم هرگز از خاطرم نمی رود!» «آن کلوچه های خوشمزه ای را که در دوران نوجوانی با لذت می خوردم، فراموش نمی کنم»؛ در حقیقت سوالی که در این زمینه به ذهن خطور می کند، این است که چرا این خاطرات هرگز کمرنگ نمی شوند؟ چرا هنوز رنگ چشمان مادربزرگ خود را به یاد دارم، در حالی که سال هاست او را ندیده ام؟

مغز چگونه اطلاعات را به یاد می آورد؟
 
ادامه مطلب ...

نقد و بررسی منابع زیست شناسی کنکور


بررسی کتاب زیست شناسی ۱ و۲ در یک نگاه

  ادامه مطلب ...

هه

تو اداره شلوارم پاره شد وقت برگشتن به خونه از سر راه یه شلوار خریدم که برام 10 سانت بلند بود اومدم خونه به خانومم گفتم کوتاش کنه گفت به من چه به دخترم گفتم، گفت من فردا امتحان دارم. خلاصه خودم با هر زوری بود کوتاهش کردم. شب خانومم حس انسان دوستیش گل میکنه و میره کوتاهش میکنه فرداش هم دخترم کوتاهش میکنه هیچی دیگه الان با شلوارک اومدم سر کار

تفاوت دختران و پسران در فیس بوک – عکس باحال


اینم تفاوت پست گذاشتن دختر ها و پسرهای ایرانی در فیس بوک

این واقعا ظلمه

.

.

rahafun.com tafavot pesar 2okhtar facebook تفاوت دختران و پسران در فیس بوک   عکس باحال

نمونه ای از تأثیر ویرانگر ماهواره بر خانواده ایرانی


اکنون داستان زندگی خانواده ای را ورق می زنیم که از پی آمدهای زیان بار ماهواره در امان نمانده اند و تا سراشیب پرتگاه فنا پیش رفته اند. پدری می گوید: «خیلی وقت ها آدمی می ماند که چه کار کند، آن هم در شرایطی که همه نوع فرهنگ به وسیله فن آوری، به طور غیر مستقیم به مغز انسان می کوبد که «انتخاب کن!» من هم به ارزش های فرهنگی خودمان

  ادامه مطلب ...