نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

علت خالکوبی نکردن کریستیانو رونالدو چیست؟ (عکس)



کریستین رونالدو  و هم تیمی هایش بعد از بازی تیم ملی پرتغال با تیم ملی بوسنی در رختکن ورزشگاه متوجه شدند که پسر ۳ ساله هم تیمی آنها یعنی کارلوس مارتینز مبتلا به سرطان خون است.به گزارش پارس ناز به همین دلیل هر یک از بازیکنان پرتغال او را دلداری دادند اما کریستین رونالدو در یک اقدام ستودنی بعد از بازی به یک مرکز اهدای خون می رود تا خونش را برای پسر مارتینز که نیاز به پیوند مغز و استخوان بود اهدا کند.
 

ادامه مطلب ...

یه ضرب المثل جدید

اونی که زمین و می چرخونه نیست جاذبه

                                                  پوله که زمین می چرخونه جالبه

فرزندتان به بازی های رایانه ای علاقه مند است؟


بازی کامپیتری
یک روانشناس کودک و نوجوان در رابطه با بازی‌های کامپیوتری که امروزه در سطح بسیار گسترده در دسترس کودکان قرار دارد ،بیان کرد: « به دلیل استفاده از تصاویر پر تحرک و نسبتاَ حقیقی، موسیقی های مهیج و درگیر نمودن کودک در ماجراهایی جذاب و هیجان برانگیز،این نوع بازیها طرفداران زیادی را در میان کودکان و نوجوانان پیدا کرده است. »


ادامه مطلب ...

آدامس می‌تواند به کنترل وزن کمک کند؟


آدامس
به عقیده‌ متخصصان پژوهش‌های گسترده تری نیاز است تا نقش آدامس در کنترل اشتها به طور دقیق‌تری مورد بررسی قرار بگیرد. ولی با این حال نیز به نظر می‌رسد جویدن آدامس راهی برای پیشگیری از پر خوری است.


ادامه مطلب ...

روزانه 4 فنجان از این نوشیدنی بنوشید


چای
4 فنجان چای از سکته مغزی پیشگیری می‌کند.
 
محققان در تلاش برای بررسی ساز و کار مصرف چای سیاه در پیشگیری از سکته های مغزی دریافتند که نوشیدن دست کم 4 فنجان چای سیاه در روز می تواند احتمال ابتلا به سکته های مغزی را به میزان 21 درصد در افرادی که منظم از این نوشیدنی استفاده می کنند، کاهش دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ براساس تحقیقات انجام شده روی 75 هزار زن و مرد، مصرف کمتر از این میزان ممکن است به نتیجه مورد نظر منجر نشود.

آمارها نشان می دهد که سکته های مغزی روزانه جان بیش از 200 نفر را در انگلیس می گیرد و نجات یافته‌ها نیز در ترس و نگرانی از تکرار دوباره آن هستند زیرا این سکته ها باعث آثار جانبی منفی نظیر لخته خونی و بسته شدن مسیر جریان خون می شود.

با وجود تحقیقات در گذشته، این تحقیقات اولین تحقیقات از نوع خود است که با ارایه دلیل قاطع بر اهمیت مصرف چای سیاه برای پیشگیری از سکته های مغزی تاکید می کند.

خطای دید

خطای دید چشم, جالب ترین خطاهای دید


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

قاشق چنگال لقمه شمار + عکس

یکی از گجتهای جالبی که از امروز در نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیک به نمایش گذاشته می شود، قاشق و چنگالی است که می تواند طول مدت غذا خوردن، مدت بین هر لقمه و تعداد لقمه ها را محاسبه کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ درحالی که غذا می خورید قاشق و چنگال هوشمندتان تمام اطلاعاتی که درباره غذاخوردن شما ثبت می کند به یک برنامه اجرایی روی تلفن هوشمند شما با سیستم عامل اندروید و یا iOS ارسال می کند و شما با این اطلاعات و بازخوردها می توانید عادات غذاخوردنتان را بررسی کنید.

این اطلاعات همچنین از طریق یک رابط کاربری سبک ردگیری رکوردهای ورزشی در اینترنت قابل مشاهده می شود. از سوی دیگر برنامه های اجرایی بسیاری برای تلفنهای هوشمند این اطلاعات را دریافت می کند و این امکان را به کاربر می دهد که عادات غذاخوردن خود را دنبال کند.


یکی از ویژگهای جذاب این چنگال این است که وقتی به این نتیجه می رسد که شما تندتر از حد معمول غذا می خورید می لرزد و این لرزش را به لبهایتان منتقل می کند تا متوجه شده و غذاخوردن را آهسته تر کنید.


مدل کنونی از یک ارتباط یو اس بی سود می برد که می تواند اطلاعات خود را برای برنامه های اجرایی اینترنتی ارسال کند و مدل مجهز به بلوتوث آن نیز در راه است و به زودی وارد بازار می شود.



وزن این قاشق و چنگال چندان هم سبک نیست و از سوی دیگر قیمت آنها هم چندان کم نیست.

مغز این چنگال ها در داخل آن پنهان شده است و قسمت انتهای آن به گذرگاه یو اس بی متصل می شود.

پوشش دسته ها برای تمیز شدن ساده تر کاملا جدا می شود و یک نور در انتهای دسته چنگال وجود دارد که وقتی خوب غذا می خورید سبز می شود و یا وقتی سرعت غذاخوردن خود را زیاد می کنیم علاوه بر اینکه به لرزش در آمد، این نور قرمز می شود.

 

خطرناک ترین مسابقه چینی ها(+تصاویر)

هر سال در کشور چین مسابقه ای برای جذب زنبور روی بدن برگزار می شود که بسیار هم خطرناک است. روش مسابقه به این صورت هست که هر شخص بتواند زنبور بیشتری را جذب خود کند و در مقابل بتواند نیش های آنها را تحمل کند برنده مسابقه می شود. 
 
در یک مسابقه عجیب در چین یک مرد 43 ساله به نام وانگ دالین با 20 سال سابقه زنبور داری موفق شد ظرف مدت 1 ساعت 27 کیوگرم زنبور عسل را جذب خود کند.
 
در این مسابقه فقط می توان یک شلوار به تن داشت و به همین دلیل خطر نیش آن برای شرکت کنندگان بسیار زیاد است.
 
خطرناک ترین و عجیب ترین مسابقه چینی ها !! (+ تصاویر) www.taknaz.ir

ادامه مطلب ...

اعتـرافات یـاس دربـاره زنـدگی خـصوصی اش

گروه اینترنتی ایران ناز ، www.irannaz.info


به نقل از مجله نسل امروز: یاغی است و روحیه‌ای سرشار از اعتراض دارد، اما در پسِ این شخصیت معترض، یک پسر دوست‌داشتنی منتظرتان است. می‌گوید بچه ناصرخسرو است، اما بارها خانه‌به‌دوشی را تجربه کرده و در محله‌هایی مثل اکباتان و شمشیری زندگی کرده است. حرف از "یاسر بختیاری" است. پسر جوانی که حالا ۳۰ساله است و از سال ۸۰ موسیقی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرده و تا امروز کارش را با اسم هنری "یاس" ادامه داده است. ستاره ریزنقش موسیقی رپ که در اغلب آثارش به بیان معضلات اجتماعی می‌پردازد می‌گوید امروز بیش از هر چیزی به‌ دنبال امنیت و آرامش است و ترجیح می‌دهد مسائل و مشکلات را از راه فرهنگی حل و فصل کند. گفت‌وگو با یاس در شرایطی انجام شد که پسر دوست‌داشتنی قصه ما به‌خاطر رساندن مادرش به ترمینال، کمی دیر به ما رسید، اما وقتی رسید بدون تعارف و ترس به تمام سئوالات ما پاسخ داد و ترسی از به چالش کشیده شدن نداشت. شاید کمتر کسی حاضر باشد نسبت به گذشته تلخی که داشته حرف بزند. اما یاس با وجود غروری که دارد، به روزهای سختی که در کودکی داشته اذعان می‌کند و می‌گوید در کودکی عقده‌های زیادی داشته که نوشتن را برای خالی کردن این عقده‌ها، بهترین راه دیده و انتخاب کرده است.

ادامه مطلب ...

تصاویر: ایده های تبلیغاتی خلاقانه

ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان های از اهیمت زیادی برخوردارند، چون این تبلیغاتی ابتکاری به انتقال پیام سازمان به مخاطبین هدف کمک می کند. در حالی که طراحان ایده های تبلیغاتی که دارای پیام مستقیم هستند را ترجیح می دهند، سایرین بر این باورند که تبلیغاتی که دارای پیام غیرمستقیم هستند می توانند جذابیت بیشتری داشته باشند. اما سوال اینجاست که نظر شما به عنوان یک بیننده یا یک طراح در مورد این دو گرایش چیست؟

ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان های غیر انتفاعی

ادامه مطلب ...

یک تست رایگان و معتبر سلامت!

آدرس خودتان را که می‌دانید، اما گروه خون‌تان را چطور؟ رنگ پوست‌تان را هم در نظر بگیرید، حالا باتوجه به این 3 عامل می‌توانید بفهمید در معرض ابتلا به برخی بیماری‌ها هستید یا نه، در واقع این فال سلامت شماست، بخوانید و با دقت به توصیه‌های آن عمل کنید. این مقاله به شما می‌گویید اطلاعاتی که در کارت شناسایی شماست (مثلا کارت پایان خدمت برای آقایان ) چطور ممکن است  روی پیش آگهی سلامت شما تاثیر گذار باشد.

ادامه مطلب ...

22 نکته مهم امنیتی دربانکداری اینترنتی

توجه به این نکته ها شاید بتواند موجودی حساب شما را از شر سارقان مجازی و کسانی که قصد سرقت اموالتان را دارند نجات بدهد.

توصیه می گردد طول کلمه رمز حساب شما حداقل ۸ کاراکتر و ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترهای ویژه نظیر @، % و غیره باشد، همواره از عدم نصب Key logger های سخت افزاری و نرم افزاری بر روی رایانه خود اطمینان حاصل نمایید.


ادامه مطلب ...