نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

بیوگرافی اوزگو نامال

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

اوزگو نامال (Özgü Namal) متولد ۲۸ دسامبر سال ۱۹۷۸ در استانبول , بازیگر موفق ترکیه ای است. اوزگو نامال با بازی در نقش گلی در سریال تلویزیونی “Hanımın Çiftliği” تبدیل به یکی از مشهور ترین بازیگران زن ترکیه شد و این سریال توانست در سایه نقش آفرینی اوزگو نامال به یکی از پربازدیدترین سریال های ترکیه تبدیل شود .

اوزگو نامال بازیگری را در سنین کودکی و از تئاتر Masal Gerçek شروع کرد . اوزگو نامال تحصیل کرده رشته تئاتر در دانشگاه دولتی استانبول است . اوزگو نامال در سال ۲۰۱۳ با بازی در نقش نارین در سریال مرهمت (Merhamet) توانست بار دیگر بدرخشد و این سریال با نقش آفرینی اوزگو نامال توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند .

بیوگرافی اوزگو نامال,بیوگرافی نارین در مرهمت,عکس اوزگو نامال,بیوگرافی اوزگو نامال,اوزگو نامال,اوزگو نامال و همسرش,همسر اوزگو نامال,بیوگرافی دنیز,عکس نارین در مرهمت,بیوگرافی نارین در مرهمت,,بیوگرافی اوزگو نامال ، بیوگرافی نارین در مرهمت,دزلا | مدل لباس ، اخبار ، عکس ، اس ام اس & http://dezla.ir/


معمای حداقل تعداد تخم مرغهای زن روستائی


تست هوش, معمای تخم مرغ پیرزن

یک زن روستائی یک سبد تخم مرغ به میدان می برد که بفروشد. هنوز هیچ نفروخته بود که پای اسب یک سوار به سبد تخم مرغ زن خورد و بیشتر تخم مرغ ها شکست. اسب سوار از زن روستائی پوزش خواست و حاضر شد پول همه آنها را بپردازد.

 اسب سوار: مادر جان چند تا تخم مرغ داشتی؟

 زن روستائی: نمی دانم ! ، اما وقتی آنها را دوتا دوتا بر میداشتم یکی باقی می ماند ، وقتی سه تا سه تا بر میداشتم یکی باقی می ماند ، وقتی چهارتا چهارتا بر میداشتم یکی باقی می ماند ، وقتی پنج تا پنج تا بر میداشتم یکی باقی می ماند ، وقتی شش تا شش تا بر میداشتم یکی باقی می ماند ، اما وقتیکه هفت تا هفت تا بر میداشتم هیچی باقی نمی ماند.

 اسب سوار حساب کرد و پول تخم مرغ های زن روستائی را داد.

سوال: کمترین تعداد تخم مرغی که زن روستائی میتوانست در سبد داشته باشد چند تا بود؟


  ****

  ****  ادامه مطلب ...

داعش تل ، شبکه تلفن همراه داعش ؟!!!

صراط: یک سایت خبری سوریه ای در خبری نوشت که گروه داعش اکنون درحال بررسی طرحی است تا با بهره برداری از برج ها و زیرساخت هایی که در مناطق تحت اشغال خود در عراق و سوریه به آن دست یافته است، یک شبکه تلفن همراه مستقل و متعلق به خود به نام " داعش تل " ایجاد کند تا عناصر این گروه و اهالی مناطق تحت اشغال خود در سوریه و عراق از این شبکه تلفن همراه استفاده کنند.

درگزارش پایگاه " کلنا شرکاء" آمده است که گروه داعش درعراق از شرکت korek-asiacell -zain و در سوریه از شرکت  syria tel-MTN  برای ایجاد شبکه تلفن همراه وابسته به خود استفاده خواهد کرد.

براساس این گزارش ، داعش در صورت موفقیت درایجاد شبکه همراه مستقل ، به منبع مالی مهمی از طریق درآمدهای حاصل ازقبض های تلفن های همراه دست خواهد یافت.

براساس اطلاعات واصله ، ناظر این طرح، فردی با تابعیت انگلیسی است.
جزئیات بیشتری در باره این موضوع و یا تایید و رد آن تاکنون منتشر نشده است.