نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

خنده بازار

اس ام اس جدید ایرانسل:

مشترک گرامی

بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم

۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردی

بسه دیگه

تحملشو ندارم!




خواب + زندگی اجتماعی = نمرات بد.

نمرات خوب + خواب = زندگی اجتماعی

نمرات خوب + زندگی اجتماعی = خواب


نظرات 11 + ارسال نظر
آرش 1392/02/08 ساعت 13:28 http://KHOSHPOSH.BLOGFA

خیلی با حال بود خصوصا ایرانسله خوشحال می شم به وبلاگ تازه متولد من هم سری بزنید

behnam 1392/02/15 ساعت 19:18 http://bafery.blogsky.com

سلام.داش چطوری؟خیلی وقته سر نمیزنی؟؟؟؟؟!!

این هفته...

هفته ی بهترین دوسته!

بهترین دوست تو کیه؟

این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من...!

البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم،ببین چند تا پس میگیری.

اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. I love U

سلام
وقت کردی بهم بسر خوشحال میشم[گل][گل]
منتظرتم [بدرود]

★مـــاه مـن غــصه نـخور زنـدگی جــذر و مـد داره★
★دنــــیامـون یـــه عـــــالمه، آدم خــوب و بـد داره★

★ماهُِ من غصه نخور همه کـه دشـمن نمی شن★
★هــــمه کـه پــــر ترک مــث تـو و مــن نمی شن★

★مــاه مــن غــصه نـخور مــــثل مــــاها فـــــراوونه★
★خیلی کم پیدا میشه کسـی رو حرفش بمونه★

★مــاه مـن غــصه نـخور، گــــریه پــــــــناه آدماس★
★تـــر و تــــازه مـوندن گـل، مال اشک شـبنماس★

★مــاه مـن غـصه نخور، زندگی خوب دارهو زشت★
★خـــدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت★


سلام دعوتی به شعری که براخودم گفتم
خوشحال میشم نظرتوبدونم

با عرض سلام و خسته نباشید وبلاگ جالبی دارید
اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را با نام سیزدین مرجع آموزشهای تخصصی لینک بفرمائید. سپس به وسیله ایمیل یا گذاشتن نظرات ما را مطلع بفرمائید. با تشکر . مدیریت سیزدین : غفارنژاد
www.sizdian.ir

negin 1392/02/31 ساعت 17:41 http://www.chefnegin.com

با مزه بود....

آپمممممممممممممممم

حتما

مهدیم من که مرا گرمی بازاری نیست
بهترازیوسفم و هیچ خریداری نیست
همه گویند که در حسرت دیدارمنند
لیک درگفته ی این طایفه کرداری نیست
ای که دایم به دعایی که ببینی رخ من
تا که خالص نشوی باتو مرا کاری نیست

مهدیم من که مرا گرمی بازاری نیست
بهترازیوسفم و هیچ خریداری نیست
همه گویند که در حسرت دیدارمنند
لیک درگفته ی این طایفه کرداری نیست
ای که دایم به دعایی که ببینی رخ من
تا که خالص نشوی باتو مرا کاری نیست

سلام با تبادل لینک مواافقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد