نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

راسته شو بگو


شنیدید که میگن : اونی که گریه می کنه ، یه درد داره،
اما اونی که میخنده هزار تا!
من میگم : اونی که میخنده هزار تا درد داره
ولی اونی که گریه میکنه
به هزار تا از دردهاش خندیده ,
اما جلوی یکیشون بدجوری کـــــــــــم آورده ...!!!

نظرات 9 + ارسال نظر

دادا شایدم اینجوری که تو میگی باشه ولی من شک دارم
راستی آپم منتظرتماااااااااااااا

سلا زیبا بود

نه رشتم انسانی نیست

behnam 1392/01/29 ساعت 20:27 http://bafry.blogsky.com

سلام دوست عزیز.خیلی وقته بهم سر نمیزنی.حتما یه سری بزن و مطلب جدیدمو دانلود کن

خدایی متن سنگینی بود

behnam 1392/02/01 ساعت 11:20 http://bafry.blogsky.com

سلام داش.تشکر.ممنونم که اومدی بازم سربزن.آهنگو دانلود کردی؟
حتما روماشین یا روpcبهش گوش بده . صداشو ببر بالا ببین چه دهل و سرناییه!اگه اگه اگه خواستی بزار رو وبت.منبعم نمیخواد بزاری.هرجور عشقته...

سلام
با چندتا مطلب آپم...
منتظر حضورتون هستم.......[لبخند]
[گل][گل][گل]

شما پرسیدی رشتت انسانیه گفتم نه نیست

behnam 1392/02/02 ساعت 19:09 http://bafry.blogsky.com

سلام.اخر متن نوشتم دانلود.رو اون کلیک کن

مشکلی در مرورگر دارم نمی تونم به وبتون سر بزنم
باشه اگه بشه دانلود می کنم

مے گوینـد قِسمتـــ نیستـــ حِکمَتـــ استـــ

... خدایـا
مـَن معنیِ قِسمتـ و حِکمَتـــ را نمے دانمــ


امـا تـو معنےِ طاقَتــــ را مے دانـی ... مـَگــَر نــه ؟؟؟

ممنون

مشکلی در مرورگر دارم نمی تونم به وبتون سر بزنم

من هم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد