ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان های از اهیمت زیادی برخوردارند، چون این تبلیغاتی ابتکاری به انتقال پیام سازمان به مخاطبین هدف کمک می کند. در حالی که طراحان ایده های تبلیغاتی که دارای پیام مستقیم هستند را ترجیح می دهند، سایرین بر این باورند که تبلیغاتی که دارای پیام غیرمستقیم هستند می توانند جذابیت بیشتری داشته باشند. اما سوال اینجاست که نظر شما به عنوان یک بیننده یا یک طراح در مورد این دو گرایش چیست؟
سلام محرم. لوگوی قبلی منو بردار لوگوی وبلاگ جدیدم رو بذار
من هم لوگوت رو میذارم تو وبلاگم
راستی یه پیشنهاد برای وبلاگت گوگل پلاس بذار