نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

زینب به دادم رس

سلام من پیامی به دستم رسید گفتم تمام و کمال برای 20 نفر کپی کنم و بفرستم

مال من نیست....منم بهش عمل کردم تورو به امام زمان بخونش....دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند شبی حضرت زینب اومد به خوابم آب در گلویم ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم....این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد...مردی اعتقادداشت 20 میلیون به دست آورد..به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد....اگه به حضرت زینب اعتقا داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20روز دیگه منتظر معجزه باش

نظرات 3 + ارسال نظر
morteza 1391/05/17 ساعت 20:02 http://subfarsi.blogfa.com/

سلااااااااام
آپمممممممممم
باتبادل ل?نک موافقم.. سوار شو زود برسی!!
---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|---------/ ;;;; \ ____----- .;;..

m 1391/05/17 ساعت 20:19 http://subfarsi.blogfa.com

mer30
linket kardam

افسانه 1391/05/23 ساعت 13:04 http://gtale.blogsky.com/

قصه حنجره را میگویم
بدجور گره خورده به بغض
یک طرف دفتر خاطره هاست
یک طرف حرف فقط فاصله هاست
من دلم میخواد قصه حنجره را خوب تمام کنم
تو بگو بشکنم بغض سکوت تو بگو پنجره را باز کنم
تو بگو اخر این قصه گره کور باز میشود
یا مث تمام قصه ها خاطره /شاید هم راز میشود

افرین به شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد