نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

طالع بینی هفتگی pmc شنبه ۲۰ تا جمعه ۲۶ تیر

رای شنبه ۲۰ تیر ۹۴ تا جمعه ۲۶ تیر ۹۴ برای شما عزیزان به صورت اختصاصی در وبلاگ آماده شده است. امیدواریم لذت ببری

فروردین :

 

اجازه ندهید سایرین در مسایل داخلی منزل دخالت کنند ، هدف ویژه ای دارید و این نکته مثبتی در زندگی شماست ، البته به شرطی که اطلاعات لازم را کسب کنید و قدم به قدم پیش بروید در ضمن به شجاعت نیز نیاز دارید، فرصتی دست میدهد تا کارهایی راکه با سحل انگاری ناتمام گذاشته اید با شناخت بهتر از تواناییهایتان به اتمام برسانید ، حتی المقدور از حسودان دوری کنید.

 

اردیبهشت:
به وعده ای که به شما داده شده بود عمل خواهد شد از لاک خود بیرون بیایید و دنیارا از دریچه ای تازه ببینید موفقیت مالی کسب خواهید کرد و قادر خواهید بود تا خریدهای مهمی را در این هفته انجام دهید دوره آرامی برایتان شروع خواهد شد .نگرانیهای روزهای گذشته در رابطه با مسائل مختلف بخصوص مسائل مالی کاملا از بین خواهد رفت. سعی کنید در فعالیتهای اجتماعی شرکت کنید

خرداد:

 

سعی کنید به قدر ناشناسی کسانی که برایشان مفید واقع شده اید توجه نکنید, موقعیت مالیتان تفاوت چندانی نخواهد داشت, بازیافتن سلامتی و رفع گرفتاری دیرینه جسمی خیالتان را راحت خواهد کرد, بعداز یک دوره استراحت کامل به فکر زندگی خصوصی خودتان باشید, دیدارهای زیادی خواهید داشت, در حال حاضر بهترین زمان برای تغییر دکوراسیون خانه تان است.

تیر:

 

نامه ی مهمی دریافت خواهید نمود. دوستان جدیدی از میان ملیت های مختلف پیدا خواهید کرد. مراقب شب زنده داری هایتان باشید. انرژی تان را همچنان روی یک هدف متمرکز سازید. سوتفاهمات خصوصی را مهم نشمارید و خونسردی خودتان را از دست ندهید. اگر متأهلید بهترین دوره در روابطتان را تجربه خواهید کرد. دست از ولخرجی های بی مورد بردارید تا کمتر خودتان را گرفتار کرده باشید.

 

مرداد:
موقعیت مالیتان پیشرفت چشمگیری خواهد داشت و سرمایه گذاری به هر نوعی بازده بسیار خوبی برایتان دارد. تولد بچه ای در خانه خود ویا یکی از عزیزانتان فوق العاده خوشحالتان خواهد کرد. گر چه حس میکنید انرژی فوق العاده ای پیدا نموده و حاضرهستید به هر ریسکی دست بزنید اما بهتر است حد تعادل را نگه دارید. بزودی به سفری راه دور خواهید رفت.

 

شهریور:
در متن قراردادهای مهم دقت بیشتری بکنید.در محیط کار شرایط فعلی خود را حفظ کنید. تغییرو تحول در این مقطع زمانی برای شما مفید نیست. از بحث و جدل دوری کنید بی جهت باعث دلخوری میشوید. کمی قرارو آرام داشته باشید و در کار ها عجله نکنید. از کسی که اشتباه های شما را برایتان بر می شمارد نه تنها ناراحت نمی شوید بلکه به نتایج جالبی هم دست میابید.

 

مـهــر:

 

به شایعه ها توجه نکنید ، به کار خود مشغول باشید … در مورد تصمیمی که باید بگیرید راه خودتان را بروید و منافع خود را در نظر بگیرید ، موقعیت مالیتان تحول مثبتی خواهد داشت … با افزایش درامد جدیدی که خواهید داشت قادر به حل بسیاری از مشکلات گذشته بوده و بدهیتان را نیز خواهید پرداخت … سرتان به فعالیتهای اجتماعی و مسئولیت های مهمی که به عهده خواهید گرفت گرم خواهد شد ..

 

آبان :

سرمایه گذاری اقتصادی شما به سود آوری خواهد رسید از سوال های کنجکاوانه ای که از شما میپرسند یکه نخورید بلکه زمینه را برای یک پاسخ مناسب فراهم کنید در حرفه خود بی رقیب شناخته خواهید شد و شرایط اقتصادی جالبی برایتان فراهم خواهد شد در مسایل مالی بیشتر دقت کنید در مورد اختلافات فامیلی سعی کنید همه پل های پشت سرتان را خراب نکنید

 

آذر:

گاهی اعتماد به نفس خود را از دست می دهید و این موضوع به شما لطمه می زند و گاهی آنقدر حساس می شوید که هیچکس جرات نمی کند حرف های خود را با شما در میان بگذارد. شیوه کار شما طوری است که افراد بسیاری به سویتان جلب می شوند و حاضرند روی شما سرمایه گذاری کنند. مطالعات خود را در هر زمینه وسعت دهید. زحمت شما زیاد خواهد شد و این مقدمه ای برای حرکت در مسیر دلخواهتان است.

دی:

آگر تمام توانایی خود را به کار گیرید از سد مشکلات عبور میکنید.در مورد مسائل شخصیتان منظم تر باشید .پیشنهاد یک سفر به شما خواهد شد که هدف قابل توحهی در آن نهفته است .یکی از بهترین خاطرات شما دوباره تداعی خواهد شد که خوشحالتان میکند.گاهی یکدنده و لجباز می شوید که این به نفع شما نیست و از توجه و ارادت دیگران نسبت به شما می کاهد .

 

بهمن:

به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید بلکه در مورد انها خوب تحقیق کنید,رازخود را برای هرکسی بازگو نکنید,گفتگوهای احساسی ممکن است جلوی تفکر منطقی شما را که تاکنون باعث موفقیتتان بوده بگیرد تعهد های خود را به صورت کتبی دراورید برای انجام کارهایتان میتوانید از سرعتی فوق العاده استفاده کنید که هم به نفع شماست و هم افراد مهمی را متوجه حضورتان خواهد کرد.

 

اسفند:

اگر تصمیم گیری در مورد فعالیت های اقتصادی را کمی به تعویق بیندازید به نفع شما خواهد بود.. یک نفر خیال دارد شما را متوجه خودش کند حواستان را جمع کنید و ازافراد خودخواه فاصله بگیرید..دو ملاقات مهم خواهید داشت که نقش مهمی در زندگی آینده تان ایفا خواهد کرد.. سفر کوتاه خواهید رفت.. اعتماد به نفس شما خوب است اما نباید به مرز غرور و تکبر نزدیک شوید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد