نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

تبادل بنر و لینک

تبادل لینک و بنر پذیرفته می شود


لینک کنید و خبر دهید تا لینک شوید





برای مشاهده سایت نوشته ها وتصاویر از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید





نظرات 14 + ارسال نظر
Moj 1392/05/06 ساعت 19:26 http://mfs.blogsky.com

اوکی...کمکت میکنم:)

گودرزی 1392/05/08 ساعت 11:55

سلام بر شما وبلاگ خوبی داری
موفق باشید

سلام وبلاگتون عالیه اگه با تبادل لینک موافقید خبربدید

dearfriend 1392/09/11 ساعت 16:55

اگر میشه بگید چرا وبلاگ های بلاگ اسکای که تازه درست میشن در فهرست وبلاگ های بروز شده قرار نمی گیرند

چون دوست عزیز باید 10 مطلب داشته باشید و 10 روز از عضویت شما گذشته باشد دقیقا نمی دانم 10 یا 20 روز

سلام علی جون منم روحی دبیر زبان دمشق. خیلی خوشحالم که تو رو پیدا کردم دوباره. به من سری بزن. به خانواده سلام برسون

سلام
منم خیلی خوشحال شدم
شما هم به خانواده محترمتون سلام برسونید
انشالله همیشه سربلند و پیروز باشید

masoome 1393/08/04 ساعت 11:29

وقتی که دیگر نبود

من به بودنش نیازمند شدم

وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم

وقتی که او تمام کرد

من شروع کردم

وقتی که او تمام شد

من آغاز کردم

چه سخت است تنها متولد شدن

مثل تنها زندگی کردن است

مثل تنها مردن.

سلامتی اونایی که از هر انگشتشون یه هنر میریزه...
میرنجونن...
میسوزونن...
میشکونن...
له میکنن...
نابود میکنن... و سلامتی اونایی که جز دوس داشتن این موجودات هنرمند باهمه وجودشون هیچ هنر دیگه ای ندارن....

vala

⇜ اگــــــــر تنهـــــاییــــــ

نــــاراحـــتــــ نبـــــــاشــــــ

شنیده ام این روزها همه آدم شده اند
سر کوچکشان کش آمده چیزهای بی خود می کشند!
یعنی سرک می کشند
بکشید ببینم با کشیدنش به چه توهمی خواهید رسید
به چه دست پیدا می کنید
کدامین نوبل و اسکار را از آن خود خواهید کرد
آری بکشید و در خماری توهمات خود فرو روید

مسیح 1393/10/21 ساعت 02:29 http://masih-bist.blogfa.com/

سلام اگه با تبادل موافقی بهم سر بزن خوشحال میشم[گل]

بــا مـــن لــج نکــن بــغــض نــفــهــمـ

ایــن کــه خــودت را گــوشه ی گــلــو قــائـــــــمـ کــنــی

چــیزی را عـــوض نمـــیـکنــد ؛

بــالــاخره یــا اشــک میـــشوی

در چــشــمانـــم

یا عــقــده در دلـــــــم!

هــــر دو را زیـــاد دارمـ

حق انــتــخاب بـــا تـــوســت

با سلام
لینک شدید.

سلام دوست عزیز
لینک شدی
بی زحمت منو هم لینک کن
ممنون

مرسی دوست عزیز شما هم لینک شدین,موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد