نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

طنز جالب درمورد متولدین بهمن ماه


13797296346929674397 طنز جالب درمورد متولدین بهمن ماه!


 

 


- زن متولد بهمن: زنی پرکار و فعال که حرف زدن را مانند نفس کشیدن هیچ وقت ترک نمی کند. فلز وجودی اش اورانیوم است. به همین خاطر مانند اورانیوم غنی شده از این سو به آن سو می رود و به راست و ریس کردن امور می پردازد. به تنهایی می تواند صد مجلس تولد و عروسی و نذری را مدیریت کند؛ طوری که هم غذا به همه برسد، هم شاباش به مقدار کافی جمع شود و هم حرف و حدیثی درنیاید.

 

شغل دومش شسشتن و پهن کردن اقوام شوهر روی بند است و کنایه زدن و چزاندن آنها را طوری با یک لبخند ملیح همراه می کند که تا حساس ترین نقاط بدنشان می سوزد و نمی توانند حرفی بزنند. به پایین آوردن فیلم های در حال اکران از پرده سینما علاقه خاصی دارد و این کار را به عنوان تفریح انجام می دهد. گوش های به شدت تیزی دارد و همانطور که در حال گوش کردن حرف های نازنین خانم از پشت تلفن است، می تواند تپق های مجری برنامه خانواده را بگیرد و به تهیه کننده برنامه پیامک کند. نابود کردن را به اصلاح کردن ترجیح می دهد، حاضر است سبیل داشته باشد اما از پسر همکلاسی اش راه حل تمرینات را نپرسد.

 

 

- مرد متولد بهمن: یک مرد خسته ولی دنیا دیده که از چهل سالگی شروع به چاق شدن می کند. دوست دارد همینطور که زیرپوش چرک شده مورد علاقه اش را پوشیده، جلوی تلویزیون لم بدهد و با صدای مجری به خواب برود. عنصر وجودی اش هواست. برای همین معمولا سر به هواست و کلید خانه را جا می گذارد. اگر همسرش به او بگوید بمیر می میرد، ولی خوابیدن زیر تریلی را به مردن با مرگ موش ترجیح می دهد.

 
اگر به مرد بهمن ماهی علاقه مند هستید، سعی کنید لوس بازی را کنار بگذارید و هیچ وقت به او نگویید: «عزیزم قلبونت بلم» چون ممکن است همان موقع با مشت زیر چشمتان بکوبد و دیگر نتوانید به هیچ کس ابراز علاقه کنید.

 

 

عاشق عوض کردن کانال تلویزیون است، پس برای تولدش یک کنترل از راه دور بخرید و بگذارید هر چقدر که دوست دارد، اخبار گوش کند.

 


 

معمولا عاشق نمی شود، ولی اگر عاشق شود شور قضیه را درمی آورد و آنچنان رمانتیک بازی از خودش در می آورد که آدم معده درد می گیرد. از او در مورد نتیجه بازی های لالیگا و ضعف رئال مادرید سوال کنید. این کار او را به وجد می آورد و سر صحبت را باز می کند.

 

 

- اگر از متولدین بهمن هستید: بشارت باد بر شما که ماه خوبی را در پیش دارید. چند روز از ماه به دلیل آلودگی هوا و بارندگی تعطیل خواهد شد و شما می توانید تا پاسی از روز بخوابید. نمرات امتحانی تان که اعلام شد، آن را با کسی در میان نگذارید و مثل همیشه با خودتان عهد کنید که از ترم بعد درس هاتان را خوب بخوانید و سر کلاس حاضر شوید. از گوش کردن به اخبار ورزشی و صحبت های مدیران استقلال و پرسپولیس پرهیز کنید و همه چیز را به عادل فردوسی پور بسپارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد